Friday, November 27, 2015

Suri hidupku



Image result for image isteri solehah

Ada suri dalam hidup ini
yang menemani
setiap kali disisi
dia mengerti
aku tidak memerhati

Aku pasrah
kerana suriku marah
hati dihiris lemah
kerana aku disimbah
durjana fitnah
suriku tetap tabah








Ada suri dalam hidup
yang mengerti
akan peribadi
hidup ku ini
lelah perit dikongsi
tanpa ragu dan sangsi

Terkadang aku 
termangu menunggu
hadirnya yang ditunggu
suri hidupku

Terkadang aku ini
teruja mengagumi
walau jarang ku ungkapi
bahawa suriku cekal dihati
menggalas amanah diri
Image result for wife images and quotesmemikul beban sejak dinihari
tanpa keluh kesah dalam diri



Aku redha
dengan suriku seadanya
tanpa aku meminta
selain dariNya
agar Dia meredhai segalanya
buat dirinya
biar syurga menjadi imbalannya










No comments: